luni, 5 august 2013

05.08.2013






5 comentarii:

  1. Lumina buna, cromatica frumoasa, claritate + locatie faina ... PLACE! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult si a doua imagine (de jos in sus) ... un loc numai bun pentru relaxare si visare! E facuta pe malul Begai?
    Am vizitat o singura data Timisoare, in excursia de studii - cu multi ani in urma :), dar am ramas cu amintiri foarte placute despre acest oras extraordinar!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imaginea din centrul Timisoarei este superba, iar prelucrarea pune bine in valoare cadrul ales ... Imi place!!!
    As carcoti insa putin (foarte putin!) la incadrare, dar este doar o opinie pur personala: cred ca ai fi putut lasa un pic mai mult spatiu in stanga fotografiei, ca sa nu fie taiata atat de brusc + daca nu ar fi incaput complet bicicleta & biciclistul, as fi scos din cadru jumatatea de roata (sunt programe care rezolva simplu acest gen de probleme).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de trecere si de punctul tau de vedere, nu e nici o carcoteala, eu ma-am gandit s-o scot prin cropare numai ca in acest fel taiam din dom ceeace nu vroiam, sa scot doar roata singura nu ma gandeam , dar voi fi mai atent pe viitor.
      lumina buna.

      Ștergere

Lotus